مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون صنایع به جمع‌بندی تفکیک «صمت» نرسیدند

رئیس مجلس درباره اظهارات نماینده قزوین نسبت به تفکیک وزارتخانه صمت به دو وزارتخانه گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیسیون و تعدادی از کارشناسان این موضوع را بررسی و نهایتاً به جمع بندی تخصصی برای تفکیک وزارتخانه صمت به دو وزارتخانه نرسیده اند.

به گزارش صدای بورس،لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جریان بررسی استیضاح وزارت صمت گفت: استیضاح وزیر صمت باید ۳ ماه پیش اعلام وصول می شد، آقای رئیس جمهور با آقای قالیباف تماس می‌گیرد و مطرح می کند که ۲ ماه فرصت دهید تا وزارتخانه را به ۲ وزارتخانه تقسیم کنیم اما با وجود گذشت ۳ ماه این امر محقق نشد.

به گزارش فارس،در ادامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس درخصوص اظهارات لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین و آبیک و البرز نسبت به تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به دو وزارتخانه گفت: باید عنوان شود که مرکز پژوهش های مجلس و کمیسیون و تعدادی از کارشناسان این موضوع را بررسی و نهایتاً به جمع بندی تخصصی برای تفکیک وزارتخانه صمت به دو وزارتخانه نرسیده اند.

کد خبر 461884

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • علی رغم وعده های وزیر، کیفیت خودرو هر روز بدتر می شود

    نماینده مردم فلاورجان در مجلس

    علی رغم وعده های وزیر، کیفیت خودرو هر روز بدتر می شود

    نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه یکی از شعارهای صریح آقای رئیسی بکارگیری متخصصان و بستن سرچشمه های فساد بود، گفت: اما آقای فاطمی امین وزارتخانه را به سرچشمه و اقیانوس رانت تبدیل کرد.

  • قیمت خودرو ۱۰ آبان ۱۴۰۱ / قیمت ها در بازار خودرو دوباره یخ زد

    قیمت خودرو ۱۰ آبان ۱۴۰۱ / قیمت ها در بازار خودرو دوباره یخ زد

    درحالی که قرار است امروز فاطمی امین، وزیر صمت به مجلس برود و استیضاح وی به رای گذاشته شود، بازار خودرو ثبات قیمتی را تجربه می‌کند. برطرف شدن مشکل آئین نامه واردات و همچنین چند مرحله عرضه خودرو به صورت فروش فوری همچنان نتوانسته قیمت ها در بازار را کنترل کند و یکی از موضوعاتی که در استیضاح وزیر مطرح می شود، بی شک همین قیمت ها در بازار و عدم کنترل وزارت صمت بر آن است.

  • واردات این ۷ خودرو قطعی شد+ قیمت

    واردات این ۷ خودرو قطعی شد+ قیمت

    سخنگوی وزارت صمت با اشاره به اینکه پیش از این اسامی ۷ شرکت به عنوان واردکننده خودرو اعلام شده بود، گفت: با اضافه شدن ۵ شرکت به فهرست واردکنندگان خودرو، تعداد شرکت‌های واردکننده خودرو تا امروز به ۱۲ شرکت رسیده است. همچنین ۷ خودرو قرار است به کشور وارد شود که این خودروها در محدوده قیمت حدود ۱۰ هزار یورو قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =